torstai 1. marraskuuta 2012

well hello halloween

Jos en kohta mene nukkumaan, niin mulla on huomenna samanlaiset silmänaluset, kuin sedällä tänään.
Olin tänään setä. Meillä oli koulussa halloween ja no teeman mukaisesti pukeuduin siksi, mistä vanhempani ovat minua varoittaneet. Sedät, namuineen ja miksei ilmankin. Vaikka asu nyt ei niin hirveän pelottava ollut, niin musta on erittäin pelottavaa se, että oikeasti viihdyin siinä asussa. Löllö t-paita ja iiisot farkut ja sai olla rähjänen. Ehkä mun tulevaisuudensuunnitelmat alkaa olla valmiina...... OKEI EEEEEEEEEEEEI NYT SENTÄÄN. Mutta siis varsin mukava päivä oli tänään. Makee aamunavaus ja Helvetti oli koristeltu siististi!

Tein äsken vihdoinkin loppuun mun kuvistyön, mikä pitää palauttaa huomenna.
Kohta nukkumaan ja seuraavaan halloweenia odottamaan.
Tai miksei sitä vois kuljeskella setänä useemminki. Täytyy laittaa korvan taa.

LOOOLLOLOLLOOLOOL pakko kertoa sellanen asia, että yleensä oon aina kauhuissani kauhuun liittyvissä asioissa, myös tänään. Toivottavasti tekin olitte >B''''DDDDDDD




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti