lauantai 16. helmikuuta 2013

helmikuun hulinat

okei tyhmää vai tyhmää ku en oo taas kirjottanu aikoihin... LAISKUUS ON SE SYY (---8
kaikenlaista tässä on ollut ja huomasin, että kaikki vaan katoaa päästä kun alkaa kirjoittelemaan XD

Olipa kerran vähän aikaa sitten:
YSTÄVÄNPÄIVÄ, PENKKARIT, WANHAT, LOL, RUOKAA, LOMA, KIIRE, TYLSÄÄ, HAHA


14022013525
siellä ne abit rekassa lala mulle mulle karkkia lala
valentineabihyökkäys
jouduin abin piirto öö.. alustaksi?? onneks kuitenkin ystävänpäivän merkeissä
Wanhatkin oli ooh! Mulle iski hirvee tanssihimo mut sit taas samalla kauhee stressi asian suhteen XDD noooooooh.. eiköhän ne jotenkin tule luonnistumaan. Mutta voivoi sitä värien paljoutta ja prinsessoja ja prinssejä ja voi ♥ Hihähuuuuuuuuuu.

lasagne
Lasagnea! Tämänpäivänen tuotokseni siis kuvassa.
IMG_8525

Mulla on ihan tosiaan ollu tänään sellanen karvispäivä, koska lasagne + löhöily on tänään ollut erittäin suuressa roolissa. Kävin kyllä vähän rehkimässä salilla, vaikka olikin vähän heikko hetki ennen sitä, mutta sain silti peppuseni ylös ja hophop sitten vaan..

Tällä hetkellä mua ärsyttää ja vaivaa suuresti ainakin tämä blogin ulkoasuasia. Keskeneräistä kyllä.. ja en tosiaan tiedä millon saan sen tehtyä kunnolla loppuun asti. Ehkä mä tässä lomalla reipastun ja hoidan sen + 100 muuta asiaa.

2 kommenttia:

  1. aaws toi sydänkuva <3
    salee osaat tehä lasagnee?! :D saat kokata mulle joskus jotain
    TOI VIKA KUVA XDDDDDD <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :333333333333
      krhhm täytyy kyllä myöntää.. ensimmäinen kerta kun sitä tein.. muttta siis juuuuuuu lasagne luonnistuu ;) .. mun pitää kehittää mun ruoanlaittorepertuaariani!!!
      TROLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.

      Poista