lauantai 2. helmikuuta 2013

sjutton

Ja taas mä oon vanhentunu vuodella. Aika ahdistavaa jos saan olla ihan rehellinen. Mut ehkä se kuuluu asiaan. Siis ikäkriisi synttäreihin. Mut näin ne asiat vaan menee ja tämä mummoutuminen on hyväksyttävä!

Toisaalta mun mielestä ikään liitetään ihan liikaa vaatimuksia. Siis että millainen muka kuuluis olla ja mitä kuuluis tehdä. Pitäs olla jo niin kypsä. MUT AHAHAH NEVER XDD Musta oikeesti tuntuu et tuun aina olemaan tämmönen mitä nyt oon........ Mut ei se nyt niin paha asiakaan oo. Kovin usein... XD

But oh well, iskä sai mut tajuamaan et oon syntyny piin kolmen ekan desimaalin tarkkuudella. 3,14.
Viisas iskä.
Meinasin kirjottaa 27, mut onneks vasta 17.
Nii mut siis 17 on aika turha ikä t. kävin tänään matkakorttiasioissa opiskelijahinnoin

Voisin liittää tähän jonkun "17-vuotiaana on neito kauneimmillaan"-kuvan, mutta en sitä tee koska se ei aina pidä paikkaansa . . . . . . saatte siis nauttia tästä vuosien takaisesta otoksesta, joka ei toivottavasti aiheuta teille.. jotain.


Image6.jpg

2 kommenttia:

  1. MÄ KUOLIN EN SAA HAPPEE OMG MINIVILMURI FINALLY KAIKKIEN NÄIDEN KUVITELMIEN JÄLKEEN XDDXDXDXDXDDDXDXDXDXDDXDXDXDXDX IHANA!!!!! <3 <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikkien näiden kuvitelmien jälkeen???!!!! OMG XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista