sunnuntai 5. elokuuta 2012

feeling busy

ensinnäkin, ihanaa syntymäpäivää mun best buddylle shampalle! ♥

Oon tässä jo pari päivää ollu kotona ja kaikenlaista on ehtiny tapahtua. Mentiin siis iskän kanssa Rovaniemeltä suoraan mummolaan ja olin siellä sit pari päivää. Näin serkkuani ja muita sukulaisia ja käytiin sellasessa ihanassa teehuoneessa, joka oli jotain aivan mahtavaa. JOS LIIKUTTE JUVAN SEUDULLA KÄYKÄÄ VEHMAAN KARTANON TEEHOUSESSA ! ♥ Suosittelen ;).. Sieltä lähti mukaan noh.. yllätysyllätys teetä. Sit oon käyny uimassa ja öö kattonu olympialaisii XD

Sellasta.. Täytyy sanoo, että on mukava olla kotona. Kotona kuitenki nää kaikki hommat rupee oikeesti painaa päälle. Lukiokirjat, huoneen remppaus ja järkkäys, siivous, aaaaaaaargh kaikki... Enää näitä hommii ei vain voi paeta ja kaikki tulee olla tehtynä ennen ku koulu alkaa. Niin oon päättäny. Huaa stressaavaa.

Käytiin eilen tai siis tän päivän puolella yöllä iskän kanssa kuutamouinnilla.. Oli kivaa ja jotenki tosi jännää! :)



4 kommenttia:

  1. Ihuna blogi vilmen, mut jos voisit laittaa lukijat viel vaik tonne alas tai johonki ni voisin seuraa helpommin (tällanen omaneduntavoittelija kun olen :3) :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :) Laitan lukijat alas ni on kaikille helpompaa~

      Poista