torstai 30. elokuuta 2012

tee se, tämä ja tuo

Yläasteella läksyjen tekeminen kesti 5-30 min jos sitäkään. Lukiossa on hyvä jos läksyistä selviää tunnissa....... Hurhur mun päivä on menny niiskutellessa ja nuhaillessa ja kouluillessa. Mulla oli ekat judotreenit tiistaina ja sen jälkeen on ollu kaikki oikeesti.. KAIKKI lihakset niin kipeinä, että ihan tälläinen normaalia liikkuminen sattuu ihan kamalasti. Ei kivaa. En ees muista mitä kaikkee oon tehny. Luultavasti en mitään normaalista poikkeavaa jos en kerran muista.

bilsan vihon mahtikuvat osa 1


bilsan vihon mahtikuvat osa 2





jee mamma osti tollaset (kassi+pinssi) mulle vanhempainillasta tukien vanhempainyhdistystä! Hyvä niin, olisin mä tollasen viimestään joskus toiste ostanu! hihiih mammeli ♥




Sain tänään luettua myös Nälkäpelin ekan kirjan. Juu kyllä tiedän, olen vähän jäljessä.. mut sitä mä oon aina. Luen yleensä kirjat/katon leffat vasta sitten ku jaksan ja yleensä sitten kun jaksan niin kaikki tällänen hetkellinen ihkutus on jo laantunu! :D Mut siis se oli parempi ku luulin sen olevan.. eli ihan jees. 

Itkuparku mun puhelin ei vaan yksinkertaisesti anna päivittää tota "puhelinohjelmistoa" aina kun painan, että käynnistä päivitys niin MITÄÄN EI TAPAHDU. Ja jos koitan päivittää noi muut niin ne epäonnistuu. AAAAAAAAAAAAAAARGH!!



AJGSHJAGDH moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti