torstai 16. elokuuta 2012

work and shout

Koulu alkaa ja tosiaan siis alkoi jo ihan kunnolla! Nyt on vasta torstai ja musta tuntuu, että oon ollu koulussa jo monta viikkoa. Väsyttää ihan kauheesti ja tekemistä riittää. Kallion lukio on kyllä vastannu just sitä mitä mä odotinkin! :--DD Ihmiset on mukavia, tunnelma mahtava ja esimerkiksi ensimmäisillä teatteritunneilla oli todella kivaa! Tehtiin aika samanlaisia harjoituksia, mitä nyt oon tottunu harkoissa muutenkin tekemään, mutta oli se silti jotenkin erilaista- siis hyvällä tavalla. Oon nyt nähnyt täällä kaksi aamunavausta ja molemmat oli todellakin aika eeppisiä! XD Oon myös jo melkein tottunut meluun ja ihmispaljouteen.. Myös siihen, että porukka alkaa ihan yhtäkkiä huutaa ja taputtaa! :--DD Ei siinä mitään. Just kivaa. Täällä on jotenkin tosi hyvä yhteishenki! 8)

Jee saatiin tollaset ;)

lueppa siitä
Reppuseni, kiitos että olet tarpeeksi iso kaikelle sille tavaramäärälle, mitä joudun raahaamaan
oon niin taiteellinen
Jos laskin oikein, niin mulla on kahdeksaa ainetta tässä jaksossa. Toi lukkari siis tehtiin meille valmiiksi nyt ekalle jaksolle.. Seuraavat meidän pitäis sitä osata tehdä ite.. Mitäköhän siitäkin tulee. Mut siis toi on kyllä ihan jees lukujärjestys. Vähän inhottaa kyllä se, että pääsen monena päivänä vasta 16.15 ja oon vasta joskus viiden aikaan kotona.. Mutta ei sille voi mitään, jotkut tulee paljon kauempaakin ja Kallio siis tosiaan on ton matkan arvoinen! :-) Oon jo tutustunu silleen hieman uusiin ihmisiin. Nyt on kuitenkin vasta öö neljäs päivä ja kaikki on vielä sellaisessa uutushumussasumussa, että ei nimiä/naamoja muista niin helposti ja kun tää lukiossa muutenkin opiskelu on paljon rankempaa kun yläasteella niin sekin jotenkin uuvuttaa ihan hirveästi. Onneks on noita ilmaisutaitoaineita keskellä päivää, niin ne on jotenkin sellasia piristäviä ja päivää parantavia! Niin tosiaan tää opiskelu on hirveen erilaista ku peruskoulussa. Mennään tosi nopeasti ja opettajat olettaa, että kaikki suunnilleen osaa sen mitä muka "kerrataan yläasteelta"... Öö kaikki ei oo tullu samasta koulusta= kaikilla ei oo samanlaisia valmiuksia aineisiin. Hahahha oon tässä just miettiny joidenki aineiden kohdalla, että miten surkea oikeesti oon. Mutta kyllä tää tästä. Laitan kaiken kesäloman piikkiin ja rupeen ahkerasti opiskelemaan....... Joo no ainakin yritän olla ahkera kaiken tän väsymyksen ja muun uuden ja ihmeellisen keskellä. Kohta on onneks viikonloppu = pääsen nukkumaan univelat pois, selventämään ajatuksia.

Mukavaa tuolla on kyllä ollut, mutta tosiaan toivon että vähän saisin päätä selvitettyä viikonlopun aikana. En oo kauheen hyvä vastaanottamaan hirveesti uusia asioita ja saattaa mennä aikaa ennen kun totun. Ehkä se kaikista ykkösistä tuntuu vähän tälläseltä.. Ei oo viel oikeen päässy mukaan näihin koulun juttuihin ja erilaisuus painaa päälle.

Huomenna sitten teatteria aamusta ♥ :----------)
Sitten liikkaa ja ensimmäinen JOUSTO.
Seuraavaa postausta kirjoittelen ehtiessäni, kattoo nyt mistä se tulee! ;)
Mukavaa öö koulun/työn/elämän jatkoa kaikille ja älkää stressatko huolehtiko turhia niinkuin minä aina teen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti